Happily Ever After
S5 E3: A wicked witch traps the Charmed Ones in twisted versions of classic fairy tales. Phoebe attends a ball and meets an evil Prince Charming, Paige bites into a poisoned apple, and Piper has a run in with the Big Bad Wolf.