Hello, Hell's Angel
S1, E3: Lupin sneaks into an old castle to steal a collection of priceless angel paintings, owned by the late Malcolm Hurst. Inside the castle, Lupin meets a mysterious girl named Flora, who knows the whereabouts of the angel paintings.