HEY BIM!
S1, E4: James travels from Tokyo to the ancient capital of Kyoto, where a robot guide shows him its temples and shrines; James joins a biker gang for a spin around Mount Fuji; he is entertained by a geisha who treats him to a traditional tea ceremony.