Hoax
S1 E22: In the Season 1 finale, a fake 911 call puts Hondo and the SWAT team on the hunt to stop a terrorist group from executing bombing attacks on local communities. Also, Street's relationship with his recently paroled mother jeopardizes his career, and Jessica is thrown a curveball by the president of the police commission.