Home Of The Fave / Hero Today, Gone Tomorrow
S3 E23: After a pun-filled trip to the grocery store with Luan and Lola, Dad worries that Lola thinks he plays favourites; when Lynn's friend Margo is applauded for a one-in-a-million soccer goal, Lynn has to try and be supportive.