Battle of the Alphas India
S1, E4: Battle for dominance and mates with fierce animals in this incredible, ancient land. Join a langur army as it invades a harem, prowl with a solitary tiger waiting for a challenger, lock horns with blackbucks, and shake a leg with deadly peacocks.