It May Not Be Forever
S5, E14: Dr Manning and Dr Marcel disagree over an abusive husband; Dr Halstead struggles with ethics and his decision to work at the safe injection site; Dr Charles and Elsa reveal a misdiagnosis that may change a family's life.