It's a Trap
S9, E20: Despite the lack of electricity, Peter continues to narrate his rendition of 'Return of the Jedi,' with him as Han Solo, Lois as Leia, Chris as Luke Skywalker, Brian as Chewbacca, Stewie as Darth Vader, Cleveland as R2-D2, and Quagmire as C.-3PO.