Attention, Love! Jealousy, Does It Equal To Like?
S1, E5: Shao Xi is trying to get over her feelings for Li Zheng when she is approached by a new boy, Jin Li, who recognises the mobile game she is playing. Meanwhile, Li Zheng decides to use his break from school to clean his family home.