Comedy Bang! Bang! Jessica Alba Wears a Jacket with Patent Leather Pumps
S2, E13: Jessica Alba hosts a game show and discusses her childhood; Scott travels the country helping women with their sweater woes; a visit from the King of Cards; Reggie Watts; Jessica Alba; Kristen Schaal; Nat Faxon; Tony Hale; Jim Rash.