Ketamine
S1 E5: During a drug-fuelled party on deck, Kitty unravels and is haunted by what she and Lana left in the UK; an unexpected return has disastrous consequences; Lana reunites with one of the crew in Australia, but Reyes casts doubt on their version of events.