Loose Ends
S1, E6: Bette and Dani deal with the fallout of a recent scandal; Shane spends the day with Angie; Alice, Gigi and Nat have conflicting ideas about their family life; Sophie and Finley spend a raucous night out in an effort to get their minds off of things.