Made of Stone
S1 E2: Tom and Damien enlist Cassie's help when a mother and her young son mysteriously vanish; when suspicion turns to the woman's husband, Cassie's visions reveal a darker, more vengeful plot; Ed Roven returns with an offer for Cassie.