Mary had a little hysterectomy
S1, E6: The Bottom Dollar crew takes to the streets to build brand awareness, but while Richie, Bambi, and Shelly's word-of-mouth campaigns see some success, Joyce creates chaos on campus in her attempts to woo a celebrity guest.