Medieval France's Touch for Sugar and Spice
S1, E6: Meeting Guillaume Tirel, the first celebrity chef who serves in the 14th century; his "Le Viandier" serves to help people remember how to cook the classics; diving into his recipe for a polysavory white stew of capons; individual tarts with banners.