S1 E3: Mister Maker takes to the road in his magical Makermobile in search of Mini Makers. Mister Maker creates a crafty work of art with paint and marbles, makes a crazy creature in the Minute Make, and surprises some unsuspecting Mini Makers with some Jurassic fun and games.