Moto Pups: Pups Save The Donuts/ Pups Save The Kitties
S7 E22: When the Ruff-Ruff Pack steals Mr Porter's mini-doughnut maker, the Moto Pups set off to get the machine back in one piece; the Ruff-Ruff Pack take over Humdinger's lair and run off with his kitties.