Movements of Jah People
S1, E2: Young Wash and Titch flee a plantation in the Cloud Cutter but crash onto a pirate ship; in Halifax, Wash battles his past as his bond with Tanna deepens, a fight for survival and belonging amid growing tensions on land and sea.