The DNA of Murder with Paul Holes Murder at the Convent
S1, E6: In 1977, Sister Robin Elam is brutally murdered while enjoying a nice afternoon on convent grounds; Paul Holes arrives in Wheeling, West Virginia, to determine if this is a crime of opportunity or if Sister Robin was killed by someone she knew.