Newborns and New Beginnings
S1 E5: Angel gives Matt a second chance, while Isha remains inconsolable over Jamie; Whitney returns to her mum's house and puts the relocation plans on hold; Ellie looks for a job and hands out her CV to everyone on the streets; Chloe faces car troubles.