Nicky, Ricky, Dicky and Beydawnce
S4 E3: In order to help Dawn overcome her fear of auditioning for the Glee Club, Nicky, Ricky, and Dicky inadvertently turn her into `BeyDawnce', when they her put into practice techniques learned in their human behaviour class.