S1, E1: Nissy has become the second solo artist to have a Six Dome Tour in Japanese history. This is the complete live recording of "Nissy Entertainment 4th LIVE ~DOME TOUR~." Tickets were sold out with the audience of 450,000. The stunning stages and the performances were totally self-produced by Nissy. The one and only "Nissy Entertainment" is captured here.