Not Gonna Be Like That Again
S2 E15: Ashley's mum tries to make peace with Bar's mum; Kayla is on the fence about her mum's move; things might be getting serious with Rachel's new boyfriend; Kiaya and Teazha see a couple's counsellor; Brianna decides not to take things slow.