Lupin the Third Part 1 One Chance to Breakout
S1, E4: Lupin and Fujiko successfully pull off a heist; that is, until Zenigata manages to shoot Lupin with a tranquilizer dart. Zenigata hauls Lupin off to jail. Despite Fujiko's best efforts, she cannot break Lupin out of prison.