Orla Wild's Wicked Wicked Ways
S2 E4: A face from Orla's past begs for her assistance, as Ben Finnegan is on the run from the police, framed for murder, and being hunted by a killer with a crossbow; the only person Orla can turn to is Harry, the last one she ever wants to ask for help.