Ottoman Sultans of Bursa
S1, E4: Meeting the sultans who turn the Ottoman sultanate into an imperial state; Orhan, who makes Bursa the state's capital; Murad I and Bayezid I, who incorporate Asia Minor into the Ottoman state; "the Thunderbolt", who forges an empire of tributaries.