Out and About
S1 E2: Mister Maker takes to the road in his magical Makermobile in search of Mini Makers. He discovers how lots of old lids can print a super circle picture, tries to create a crazy crab grab in a minute, and plays some piratey pranks when he surprises some unsuspecting Mini Makers.