Out with the In-Crowd
S1 E11: A confrontation between Danny and Archie at a soccer team party reveals treachery lurking among the in-crowd. Lacey must make a choice to keep her popular friends, at Danny's expense, or speak out for what she thinks is right. Tyler continues to pursue Jo and Jo makes a decision she might regret. Lacey also discovers that Phoebe may hold the key to unlocking new clues about Regina's mysterious past. Meanwhile, Kyle's suspicions rise when private investigator Marilyn (guest star Stacy Haiduk) unearths shocking new evidence to refute Karen's confession. And Tess realizes it's time to call on the help of an old friend. Joe Lazarov directed the episode written by Debra J. Fisher.