Parliament of Owls
S3, E1: At the forefront of the Sexual Revolution, Masters and Johnson are about to publish their study, finally removing the shroud from the work that’s consumed them for the past decade. As they face the press for the first time, they flashback to a summer vacation of the year prior, where Virginia is faced with parenting struggles, Bill is finishing work on their book, and Libby is pulling herself out from beneath a deep depression.