Patrick! The Game / The Sewers Of Bikini Bottom
S9 E16: Patrick invents a new board game, and asks SpongeBob, Sandy and Squidward to play it with him; after they accidentally flush Mr Krabs's safe, SpongeBob and Squidward must go into the sewers to find it.