S5 E11: As Vic prepares to help Lem get out of the country to begin a new life in Mexico, Kavanaugh and Aceveda attempt to capitalise on the situation by using this as means to try to take down the leader of the Strike Team. Meanwhile, Danny finally confronts the father of her baby.