Puppy Shower/Claude the Buff Hamster
S1 E6: The citizens of Townopolis gather to observe the highly anticipated Centennial Puppy Shower; after Gluko and Lennon make the world's heaviest pizza, they consult fitness guru Claude the Buff Hamster to get in shape so they can lift a slice.