Pups Save the Treasure Cruise; Pups Save Rocket Ryder
S8 E9: Mayor Humdinger tricks people into sailing icy waters in search of an Antarctic treasure but they all need to be rescued when they get stranded on shore; the pups need to rescue Ryder and Alex when they get out of control on a rocket-powered ATV.