Pups Stop A Humdinger Horde/ Pups Save A Mighty Lighthouse
S7 E1: The Mighty Pups have to save the day when Harold makes a cloning machine; Harold uses his superpowers to turn Cap'n Turbot's lighthouse into a rocket.