Raspberry
S1, E3: With Kuroto back in command and Rozé's strategies, the Seven Shining Stars are strong enough to repel the Einberg's plans to exterminate the resistance forces; Rozé and Ash go off on their own to take a break; Ash rescues a girl from Britannians.