Red Bull Erzbergrodeo 2019 watch party
S2020 E6: Join Rob Warner along with pro riders Taddy Błażusiak, Paul Bolton and 2019 WESS champion Manni Lettenbichler as they watch their favourite moments of the Red Bull Erzbergrodeo.