Red Hot Chili Peppers
S1, E2: Filmed in 2012 for Nigel Godrich’s “From the Basement” series, and bolstered by the contributions of guitarist Josh Klinghoffer, the Red Hot Chili Peppers perform a majority of their “I’m With You” album in an intimate setting.