Acquitted Rekonstruksjonen
S1, E6: Angeline wants to leave Lifjord, but after receiving revealing images of Karine, Aksel decides to take up the hunt for the killer. Solar Tech must make cuts and Lars will be forced to fire his friends. Eva continues to seek evidence against Aksel. and now with Tönje's testimony she has doubts.