Resignation
S4, E2: Van Alden keeps tabs on Al Capone; Dr Valentin Narcisse clashes with Chalky and Nucky; Agent Knox aligns himself with J. Edgar Hoover; Harrow fails to finish a job; Eddie demands a promotion; Nucky leaves for Florida.