Best Job Ever Riding Horses With Mongolian Nomads
S1, E2: Nomads constantly travel to find pasture for their animals. National Geographic host Chris Bashinelli spent one month with nomads in Mongolia to find out how nomadic culture is adapting to an ever-changing and modernizing world. Find out what he learned—and if he rode a horse—in this episode of "Best Job Ever."