Risky Business
S1 E3: Stephanie and Erika watch their pioneering journey; Darcey gossips about Tom's new wife; Ed and Rose talk about first impressions; Ash reveals how he prepared to meet Avery; Yolanda reveals plans for the future discussed with Williams.