Rule #1: Never Let Your Crown Tilt
S1, E1: The Agyekum family manoeuvres life in Columbus, Ohio, while abiding by their rules within the Ghanaian community; the sisters navigate watchful eyes at Brenda's graduation party and get into some trouble at the after-party.