Rule #2: All That Glimmers Better Be Gold
S1, E2: A surprise guest at the baby-naming ceremony stirs up old drama; Thelma struggles to reconcile her father's expectations with her own passions; Delali and the aunties teach the daughters about the role of a Ghanaian woman.