Saturn - The Rings of Enchantment
S1, E5: Examining Saturn through the eyes of the Cassini probe, which orbits the ringed planet since 2004; it takes pictures of Saturn's cloud tops, moons and the enigmatic ring system; examining competing theories for the origin of this circular band.