Scene Of The Crime
S2 E4: After Alma receives a tip-off that the Garden Club will make a surprise visit to her home, she persuades Bertram to help her prepare, despite the police investigation into their missing neighbour next door; heartbroken, Dee seeks comfort in Vern.