Hollywood Medium with Tyler Henry Scheana Shay, Brad Goreski, Karamo Brown
S4, E7: Tyler connects reality star Scheana Shay with her departed grandmother; Tyler provides messages from the other side for fashion stylist Brad Goreski; Tyler reunites reality star Karamo Brown with his deceased grandmother.