Sea Patrol: Pups Save A Frozen Flounder / Pups Save A Narwhal
S4 E22: Cap'n Turbot's boat gets stuck in the Arctic ice and he calls upon the PAW Patrol to break the Flounder free; the pups utilise the Sea Patroller in order to help a narwhal get home.