Ruminations: Big and Little Bullys
S2 E3: Rue pursues a new business venture as she helps forge a friendship between Jules and Elliot; Cassie settles into a routine; Lexi pours herself into mounting a school play; Maddy considers getting back together with Nate; Cal finds a target.