Do All Malivore Monsters Provide This Level Of Emotional Insight?
S3 E9: As tensions build between Hope and Lizzie, the latest monster's arrival forces them to set aside their differences in order to defeat it; Alaric comes up with an excuse to keep tabs on Josie at Mystic Falls High.