The Last Narc Segunda Parte -- Blood on the Corn
S1, E2: After Kiki's murder, Hector gets reassigned to Mexico where he leads DEA agents and Mexican soldiers into a deadly shootout; DEA authorities put Hector in charge of the investigation into Kiki's murder.